rondbaz

ساخت وبلاگ

ایرانسل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور بسته های تشویقی مختلفی را برای استفاده مشترکان خود قرار داده است. مشترکان ایرانسلی می توانند با خرید هر یک از این بسته ها هزینه هایشان را مطابق با الگوی مصرف خود کاهش دهند.

بسته های مکالمه ویژه سیم کارت های اعتباری :

این بسته ها 30 روزه هستند و فقط برای تماس های داخل شبکه ( ایرانسل به ایرانسل ) کاربرد دارند. برای استفاده از این بسته ها می توانید از کد های دستوری زیر استفاده کنید.

20 دقیقه 1500 تومان، کد دستوری #1*55*555*

40 دقیقه 2800 تومان، کد دستوری #2*55*555*

80 دقیقه 5200 تومان، کد دستوری #3*55*555*

160 دقیقه 9600 تومان، کد دستوری #4*55*555*

320 دقیقه 17600 تومان، کد دستوری #5*55*555*

1000 دقیقه 45000 تومان، کد دستوری #6*55*555*

بسته های مکالمه سیم کارت های دائمی :

این بسته ها هم مانند بسته های سیم کارت اعتباری 30 روزه و فقط برای تماس های داخل شبکه هستند.

100 دقیقه 5500 تومان، کد دستوری #1*55*555*

200 دقیقه 10000 تومان، کد دستوری #2*55*555*

400 دقیقه 18000 تومان، کد دستوری #3*55*555*

800 دقیقه 32000 تومان، کد دستوری #4*55*555*

بسته های اینترنتی :

مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد #5*555* هر یک از بسته های اینترنت را برای شماره ی خود و دوستانشان خریداری کنند. زمان مصرف این بسته ها بسیار مناسب بوده و شما می توانید مطابق با نیاز خود از بسته های ساعتی تا بسته های سالیانه را استفاده کنید.

بسته های اینترنت چند کاربره :

مشترکان ایرانسل می توانند با این سرویس یک حساب اینترنت همراه ایجاد کنند و تا 10 کاربر بین اعضای خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند. در این سرویس کسی که حساب را ایجاد کرده می اواند میزان استفاده اوسط هر کاربر زیر شاخه را ببیند و برای استفاده ی کاربران محدودیت تعیین کند.

بوم و بوم+ :

صاحبان خطوط ایرانسل می توانند با استفاده از سرویس بوم، تعداد پیامک فارسی ایرانسلی و دقایق مکالمه ایرانسلی و حجم اینترنت خود را انتخاب کنند و بسته ی مورد تظر خودشان را بخرند. در صورتی که حجم اینترنت همراه به پایان برسد، می توانید از اعتبار مکالمه بسته ترکیبی تان استفاده کنید و بر عکس. برای ساختن بسته مورد نظرتان می توانید از سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من و کد دستوری #5*5*555* استفاده کنید. برای اطلاع از باقی مانده بسته بوم یا بوم+ می توانید از کد های #3*4*1*555* ( برای بوم+ ) و #4*4*1*555* استفاده کنید.

 

جهت خرید سیم کارت ایرانسل می توانید از سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز استفاده کنید

rondbaz...
ما را در سایت rondbaz دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,خریدسیم کارت,فروش سیم کارت,خرید و فروش سیم کارت,قیمت سیم کارت, خرید آنلاین سیم کارت, نویسنده : ehsan rondbazz بازدید : 285 تاريخ : جمعه 13 مهر 1397 ساعت: 3:53

تلفن همراه، پدیده ای است که با ورودش به زندگی مردم، نوع زندگی بشر تغییر پیدا کرد. اولین فکر برای اختراع این وسیله در دهه ی 60 در منطقه ی اسکاندیناوی شکل گرفت اما اولین تماس غیر تجاری که ما با آن آشنایی داریم در سال 1973 توسط دکتر مارتین که در آن برهه مدیر عامل شرکت at&t بود برقرار شد.

قریب به دو دهه بعد از این تماس، اولین فراخوان های خرید سیم کارت در روزنامه های سراسری ایران با آگهی جالب (( فراخوان برای ثبت نام نخستین شبکه تلفن متحرک جیبی)) چاپ شد. تیر سال 1373 اولین ثبت نام ها در کشور آغاز شد ولی خیلی مورد استقبال مردم قرار نگرفت در حدی که شرکت مخابرات و اداره ی پست، طرحی را برای بازاریابی سیم کارت ارایه کردند. با تمام این تدابیر در طی یک سال کمتر از ده هزار نفر ثبت نام کردند و واگذاری ها در همان سال انجام شد.  بعد از اولین دوره ی واگذاری ها، توجه مردم به این تکنولوژی جلب شد و هجوم مردم به بازار، قیمت آن را به بالای 3 میلیون تومان هم رساند. تلفن های همراه فقط در تهران و از ساعت 8 صبح تا 8 شب فابل استفاده بودند. در آن زمان متقاضیان باید چک بانکی به مبلغ 5 میلیون ریال برای ثبت نام تلفن همراه پرداخت می کردند. تلفن همراه که آن موقع جزو کالاهای لوکس به حساب می آمد با استقبال مردم همراه بود و در پایان سال 1374 بیش از 185000 نفر برای خرید آن ثبت نام کردند.پایین آمدن قیمت و بد قولی مخابرات در زمان تحویل تلفن ها باعث کاهش محسوس متقاضیان در سال بعد از آن شد. تا پایان سال 75 بیش از 30 شهر زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفتند و گسترش این کالا به حدی بود که تا پایان سال 90 مخابرات بالغ بر 43 میلیون سیم کارت عرضه کرد.

در سال 85 دومین اپراتور سیم کارت هم وارد بازار شد و به علت هزینه ی کم برای خرید سیم کارت با استقبال زیاد مردم همراه شد. ایجاد فضای رقابتی بین این دو اپراتور باعث افزایش خدمات این شرکت ها شد. در طی سال های اخیر اپراتور های دیگر و اپراتور های مجازی هم برای استفاده ی مردم وارد بازار شده اند و این عرصه را رقابتی تر کرده اند.

اپراتورهایی که در حال حاضر در ایران در حال فعالیت هستند به دو دسته ی اصلی و مجازی تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در نحوه ی استفاده از زیرساخت هاست. اپراتورهای اصلی خود مالک زیرساخت ها هستند در حالی که اپراتورهای مجازی این زیرساخت ها را اجاره کرده اند. اپراتورهای اصلی عبارتند از : همراه اول، ایرانسل و رایتل و اپراتورهای مجازی نیز عبارتند از: شاتل موبایل، آپتل، سامانتل و آذرتل

امروزه خرید و فروش سیم کارت به یک بازار تبدیل شده که تعداد زیادی از مردم از این طریق روزگار می گذارند. قیمت سیم کارت ها از 10000 تومان شروع شده و گاهی بالاتر از میلیارد هم می رسد بسته به کیفیت رندی، میزان تقاضا و قدیمی بودن سیم کارت.

رندباز به عنوان اولین سامانه ی جامع خرید و فروش آنلاین سیم کارت در کشور با فراهم کردن بازار اینترنتی بزرگ سیم کارت به تمام فعالان این حوزه و خریداران سیم کارت این امکان را می دهد تا به راحتی و به صورت هوشمند نیازهای معاملاتی و خبری خود را برطرف کنند.

اگر قصد خرید سیم کارت دارید در رندباز به راحتی می توانید از بین بیش از 60000 سیم کارت که شامل تمام اپراتورها می شوند سیم کارت با شماره ی مد نظرتون را انتخاب کرده و بخرید. اگر قسطی می خواهید بخرید از بخش مخصوص سیم کارت قسطی استفاده کنید، اگر سیم کارت رند حروفی یا فون واژه مد نظرتونه از جستجوی مخصوص و پیشرفته سیم کارت رند حروفی استفاده کنید و امکانات بسیار دیگر

اما اگر قصد فروش سیم کارت دارید فقط بهتون پیشنهاد می کنیم به این سایت مراجعه کنید و از امکانات بی شمار آن برای فروش سیم کارت استفاده کنید. در بخش قیمت گذاری سیم کارت می توانید نوع رند و قیمت روز سیم کارت  خود را مشاهده کنید. رندباز اولین و تنها سامانه ای است که دارای رباط قیمت گذاری سیم کارت است که با استفاده از آن می توانید قیمت سیم کارت خود و حتی دوستان خود را در لحظه و رایگان مشاهده کنید.

برای فروش سیم کارت می توانید هم به صورت رایگان یک فروشگاه اینترنتی سیم کارت با امکاناتی که تصورش رو نمی کنید بسازید و سیم کارت های خود را برای فروش ثبت کنید.

اگر کارتون سیم کارت نیست و فقط می خواهید سیم کارت خود را بفروشید می توانید از فروش فوری سیم کارت استفاده کنید تا سیم کارت شما برای خریداران معتبر و فعال در سراسر کشور ارسال شود. فروش فوری نیز یکی از امکاناتی است که فقط در رندباز می تونید پیدا کنید.

اگر قسطی سیم کارت می فروشید رندباز تنها سایت دارای بخش مجزا و مخصوص خرید و فروش قسطی سیم کارت است که با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

اگر قصر سفر به یک کشور دیگر دارید سیم کارت کشور مقصد و سیم کارت بین المللی هم در رندباز می تونید بخرید و یا حتی بفروشید.

rondbaz...
ما را در سایت rondbaz دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,خریدسیم کارت,فروش سیم کارت,خرید و فروش سیم کارت,قیمت سیم کارت, خرید آنلاین سیم کارت, نویسنده : ehsan rondbazz بازدید : 308 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 22:54

توسعه شبکه ایرانسل در ایام نوروز 97

ایرانسل در بخش شبکه خود با افزایش 474 لینک ارتباطی و نصب و راه اندازی سایت‌های سیار در مناطق پررفت و آمد، ایجاد مسیر پشتیبان برای لینک‌های پرترافیک، توسعه نودهای شبکه، برقراری رومینگ ملی با شبکه‌ موبایل روستایی در چهار استان کرمان، خراسان جنوبی، یزد و خوزستان تمهیدات لازم برای مشترکان خود را در نظر گرفته است.

همچنین ایرانسل با پیش‌بینی طرح اضطراری در وقوع خرابی‌های بزرگ، بازبینی و اطمینان از توزیع مناسب قطعات یدکی تجهیزات شبکه اعم از هسته، رادیو و انتقال به منظور کاهش زمان رفع خرابی‌های احتمالی، پیش‌بینی جابجایی و تغییرات در توزیع منابع شبکه ناشی از تغییر الگوی جمعیتی در ایام نوروز، پیش‌بینی افزایش ترافیک در روزهای پایانی سال 97 و هنگام تحویل سال نو، پیش‌بینی تغییر الگوی ترافیک در روز طبیعت و پیش‌بینی و ایجاد آمادگی کامل در راستای جلوگیری از هرگونه تاثیر منفی در کیفیت تجربه مشتریان با استفاده از تجربه‌های به‌دست آمده و افزایش ظرفیت باتری‌های سایت‌ها در نقاط پرجمعیت آماده ارائه خدمات در شرایط ویژه است.

ایرانسل،  از ارائه بسته‌های ویژه برای مسافران نوروزی به کشورهای خارجی و افزایش ظرفیت رومینگ بین المللی نسل چهار به 51 کشور و با 69 اپراتور خبر داده بود .

ارائه خدمات توسط مراکز ویژه نوروزی

ایرانسل در 90 منطقه پر تردد با استقرار کارشناسان خود اقدام به ارائه خدماتی اعم از تبدیل سیم‌کارت‌های نسل‌ 3 به سیم‌کارت‌های نسل 4، ثبت درخواست ترابرد پذیری (MNP) ، ارائه شارژ و دیگر موارد مورد نیاز مشترکان به ارائه خدمات خود می‌پردازد.

ایرانسل با مجهز کردن کشتی‌های مسافربری مسیر بندرعباس، قشم و کیش به اینترنت پرسرعت این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده تا در طول مسیر سفر دریایی خود امکان برقراری ارتباط از اینترنت پهن باند نسل‌های 4 و 4.5 ( 4G و 4.5G) ایرانسل را داشته باشند.

مشترکان ایرانسل در تعطیلات نوروزی می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 13 با مراجعه به دفترهای مراکز خدمات ایرانسل از خدمات این دفاتر بهره بگیرند.

پاسخگویی 24ساعته ایرانسل به مشترکان

ایرانسل از طریق بات تلگرامی خود به نشانی irancellbot@ و وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir به صورت آنلاین پاسخ‌گوی مشترکانی است که نیاز به توضیحاتی در خصوص خدمات این اپراتور دارند.

علاوه بر این، ایرانسلی‌ها می‌توانند در صورت نیاز در تمام طول شبانه روز در 7 روز هفته با شماره 700 از خطوط ایرانسل و یا با شماره گیری 09377000000 از خطوط غیر ایرانسلی پاسخ سوالات احتمالی خود و یا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

مشترکانی که در ایام نوروز از رومینگ بین الملل ایرانسل در کشورها و از اپراتورهای مختلف استفاده می‌کنند نیز در صورت نیاز می‌توانند با شماره‌گیری 00989377110000 با مرکز تماس اختصاصی رومینگ ایرانسل در ارتباط باشند.

منبع: پایگاه خبری ایرانسل

برای انتخاب شماره ی مورد علاقه ی خود از بین 10000 شماره ی رند، سیم کارت ایرانسل خود را از رندباز انتخاب کنید.

rondbaz...
ما را در سایت rondbaz دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,خریدسیم کارت,فروش سیم کارت,خرید و فروش سیم کارت,قیمت سیم کارت, خرید آنلاین سیم کارت, نویسنده : ehsan rondbazz بازدید : 319 تاريخ : شنبه 11 فروردين 1397 ساعت: 22:57

پایین‌ترین تعرفه مکالمه خطوط اعتباری از سوی رایتل ارایه شد؛
ارزانترین نرخ مکالمه سیم‌کارت اعتباری با خطوط رایتل ممکن شد

با کاهش نرخ مکالمه از دقیقه‌ای 620 به دقیقه‌ای 499 ریال، رایتل همچنان ارایه دهنده پایین‌ترین نرخ مکالمه در بین خطوط اعتباری است.

به گزارش پایگاه خبری رندباز تماس صوتی درون شبکه این اپراتور از دقیقه‌ای 620 به دقیقه‌ای 499 ریال کاهش یافت همچنین تعرفه تماس صوتی برون شبکه از دقیقه‌ای 852 به دقیقه‌ای 599 ریال رسید.

گفتنی است این تعرفه پایین‌ترین تعرفه تماس صوتی سیم‌کارت اعتباری است و علاوه بر مشترکین اعتباری این اپراتور، برای آن دسته از افرادی که به شبکه رایتل ترابرد کرده اند و یا در آینده مراحل ترابرد خود را تکمیل کنند، لحاظ خواهد شد.

با این کاهش تعرفه مشترکین سیم‌کارت‌ اعتباری رایتل می‌توانند با اپراتورهای دیگر با پرداخت 599 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه کنند. 

لازم به ذکر است پیش از این نیز رایتل با ارایه تعرفه دقیقه‌ای 852 ریال برای مکالمه برون شبکه مشترکین خطوط اعتباری، ارایه دهنده پایینترین نرخ تعرفه مکالمه بوده است.

شما می توانید برای خرید سیم کارت رایتل به سایت خرید و فروش سیم کارت رند باز مراجعه کرده و شماره ی مورد نظر خود را از بین صدها سیم کارت انتخاب کنید.

rondbaz...
ما را در سایت rondbaz دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,خریدسیم کارت,فروش سیم کارت,خرید و فروش سیم کارت,قیمت سیم کارت, خرید آنلاین سیم کارت, نویسنده : ehsan rondbazz بازدید : 308 تاريخ : يکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت: 21:38

خرید اینترنتی سیم کارت به علت پیچیدگی هایی که در مراحل خرید، انتقال سند و دریافت سیم کارت دارد با روش خرید اینترنتی کالاهای دیگر بسیار متفاوت است.
    مسلما فضای مجازی و اینترنت همانطور که در باقی حوزه ها به کمک مصرف کنندگان و فروشندگان آمده در حوزه ی خرید و فروش سیم کارت نیز موجبات خرید آسان تر، بازار متنوع تر و دسترسی راحت تر را فراهم کرده است.
    گستردگی اینترنت و دسترسی تمامی فارسی زبانان به یک منبع مشترک، کسب و کارها را از شکل سنتی خارج کرده و راه های تازه ای را برای تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان فراهم کرده است.
در این مقاله به بررسی روش های خرید اینترنتی سیم کارت می پردازیم.

از کجا؟

    اولین و مهم ترین نکته انتخاب یک وب سایت اینترنتی معتبر برای انتخاب و خرید سیم کارت است. چندین وب سایت معتبر در این زمینه فعالیت می کنند که در این مقاله وب سایت رندباز را به دلایل زیر انتخاب کردیم:

چرا رندباز؟

تنها وب سایت خرید و پرداخت آنلاین سیم کارت در کشورنماد اعتماد الکترونیکی و لوگوی رسانه های برخط
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت
دارا بودن لوگوی رسانه های بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد
  تاییدیه های فوق  به این معنی است که هویت و محل فعالیت این سایت توسط مراجع فوق بررسی و تایید شده است، لذا وجود این دو نماد را قبل از استفاده از هر سایتی چک کنید، در پایین تمام صفحات رندباز این دو لوگو وجود دارد که با کلیک بر روی آن ها می توانید از صحت آن ها اطمینان حاصل کنید.
دارا بودن بیش از ۵۰۰۰۰ سیم کارت متعلق به حدود ۴۰۰ فروشگاه، امور مشترکین و فروشنده های سیم کارت از سراسر کشور
  تنوع بالا از شرایط یک خرید راحت، آسان و مطمئن است.
دارا بودن انواع متنوع جستجو مانند جستجوی پیشرفته ، جستجوی مستقل سیم کارت رند حروفی ، جستجوی مستقل سیم کارت قسطی
  بسته به نوع سیم کارت مد نظر موتورهای جستجوی رندباز به کمک شما می آیند و نزدیک ترین نتیجه را در سریع ترین زمان نمایش می دهند.
پشتیبانی بر خط ، قبل از هر نوع معامله از هر سایتی با پشتیبانی تماس بگیرید تا از پاسخگویی اطمینان حاصل کنید.
ریسپانسیو هوشمند، سایت رندباز به صورت هوشمند بسته به اندازه صفحه ی نمایشگر شما نمایش داده می شود، در گوشی، تبلت و کامپیوتر شخصی ، نسخه های ویژه ی همان صفحه  ها نمایش داده می شود.
آموزش حرفه ای و کاربری آسان از دیگر دلایل پیشنهاد رندباز برای خرید سیم کارت است.


مراحل خرید اینترنتی سیم کارت


ابتدا به کمک یکی از انواع جستجوی تعبیه دیده شده سیم کارت مد نظر خود را پیدا کنید.
جستجوی پیشرفته : جهت جستجو بر مبناهای پیش شماره، اپراتور، وضعیت، نوع خط، حدود قیمت و حتی نوع رند
جستجوی سیم کارت قسطی : جهت جستجو از بین سیم کارت های قسطی
جستجوی سیم کارت رند حروفی: جهت جستجو از بین سیم کارت های مرغوب رند حروفی بر اساس حروف به کاربرده شده در شماره ی سیم کارت
  رند حروفی یکی از مرغوبترین انواع رند است که فون واژه یا رند اسمی نیز نامیده می شود. به سیم کارت هایی اطلاق می شود که هنگام گرفتن شماره با گوشی یک کلمه ی با معنی را تایپ کنید، به طور مثال: 0912RONDBAZ برابر است با شماره ی 09127663229
همچنین برای انتخاب راحت تر می توانید بر اساس گران ترین ، ارزان ترین و بروزرسانی نتیاج جستجو را مرتب کرده و مشاهده کنید.

کادر انواع جستجوی سیم کارت در رندباز
پس از انتخاب انتخاب سیم کارت با کلیک بر روی خرید به صفحه ی مشخصات سیم کارت هدایت می شوید که مشخصات فروشنده ی سیم کارت نیز در همین صفحه به شما نمایش داده می شود.



در رندباز دو روش برای خرید سیم کارت وجود دارد:
۱- خرید آنلاین سیم کارت
۲- خرید مستقیم سیم کارت

۱- خرید آنلاین سیم کارت:
سیستم خرید و پرداخت آنلاین تنها برای امور مشترکینی که تمایل به فروش آنلاین دارند فعال است، اگر در صفحه ی مشخصات سیم کارت گزینه ی پرداخت آنلاین را دیدید ابتدا با فروشنده تماس بگیرید(یا پیامک ارسال کنید) تا از موجود بودن سیم کارت مطمئن شوید سپس با کلیک بر روی پرداخت مراحل پرداخت را انجام دهید و سیم کارت خود را تهیه کنید.
برای پرداخت آنلاین ابتدا بایستی در رندباز عضو شوید و مدارک شناسایی خود را آپلود کنید.
خرید آنلاین از رندباز دارای ضمانت بازگشت وجه نیز می باشد.
۲- خرید مستقیم سیم کارت:
با استفاده ازاطلاعات تماس فروشنده درج شده در صفحه ی مشخصات سیم کارت انتخابی با فروشنده تماس بگیرید و پس از کسب اطمینان های لازم سیم کارت را بخرید.
پیشنهاد می شود قبل از خرید با پشتیبانی رندباز تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را بگیرید،
در نهایت با استفاده از راهنمای زیر از انتقال سند سیم کارت به نام خود اطمینان حاصل کنید.

امیدوارم این مقاله نیاز شما برای خرید سیم کارت را فراهم کرده باشد.

rondbaz...
ما را در سایت rondbaz دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,خرید سیم کارت,فروش سیم کارت,خرید و فروش سیم کارت,قیمت سیم کارت,خرید آنلاین سیم کارت, نویسنده : ehsan rondbazz بازدید : 391 تاريخ : شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 1:09